Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти або повернути товар належної якості;
2. Обміняти або повернути товар неналежної якості.
Обміну та поверненню підлягають всі категорії продукції належної якості, окрім категорії «Подушки 3KFish». Товари неналежної якості обмінюються незалежно від категорії. Для повернення або обміну товару належної якості, він повинен відповідати таким вимогам:
1. Товар не був у використанні та має неушкоджену упаковку, збережений зовнішній вигляд та маркування виробника;
2. З моменту отримання товару пройшло не більше 14 днів.
Для повернення товару неналежної якості, він повинен відповідати таким вимогам:
1. Товар не був у використанні та має неушкоджену упаковку, збережений зовнішній вигляд та маркування виробника;
2. З моменту отримання товару пройшло не більше 14 днів;
3. Пошкодження або інша невідповідність якості товару не повинні бути отриманими внаслідок будь-яких дій, маніпуляцій з товаром, або необережній доставці. У випадку пошкодження товару в процесі транспортування, потрібно не виходячи з відділення «Нової пошти» оформити претензію на відшкодування вартості пошкодженого товару.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
1. Повідомте про намір повернути товар;
2. Повідомте номер декларації відправленої посилки та повні реквізити картки для повернення коштів;
3. Після отримання і огляду товару, протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або відправляємо інший товар;
4. Вартість доставки та будь-які інші витрати, пов’язані з транспортуванням посилки, сплачуються покупцем. У разі обміну продукції, вартість доставки нової продукції також сплачується покупцем.
Процедура повернення та обміну товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути товар;
2. Повідомте номер декларації відправленої посилки та повні реквізити картки для повернення коштів;
3. Після отримання і огляду товару, протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або відправляємо інший товар;
4. Вартість доставки та будь-які інші витрати, пов’язані з транспортуванням посилки, сплачуються постачальником. У разі обміну продукції, вартість доставки нової продукції також сплачується постачальником.
Обмін чи повернення товару здійснюється через Нову Пошту за реквізитами - м. Кривий Ріг, відділення №8. ФОП Томілін Сергій Олександрович, 0687757878.